• 8.669.684 stemmen

Genre: Drama / Thriller

Alternatieve titel: When the Bough Breaks II

Geregisseerd door: Howard McCain

Met onder meer: Kelly McGillis, Bruce Dern en D.W. Moffett

IMDb beoordeling: 5,4 (391)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Perfect Prey

Voormalig Texas Ranger Audrey wordt ingeschakeld bij de jacht naar een seriemoordenaar die antieke poppen verzamelt. Als de druk groter wordt tijdens de jacht op de wrede moordenaar, wil Audrey niet toegeven dat ze er emotioneel slecht aan toe is

Audrey Macleah

Capt. Swaggert

Detective Jimmy Cerullo

Dwayne Alan Clay

Elizabeth Crane

Detective Bevlan

Detective Footman

Captain Dan Feagler (as Mike Kennedy)

Investigator Lyons

avatar van De Knip

De Knip

Ik meende 'em al eens gezien te hebben.... erg cliche, echte spanning ontbreekt.

avatar van Naduah

Naduah

Heerlijke Thriller!

avatar van ZAP!

ZAP!

Gek genoeg is deze me altijd bijgebleven, vanwege die pyschopaat met z'n poppencollectie, en je weet meteen al wie het is als je de acteur een beetje kan herkennen - en anders komt even later wel in beeld.

Ik was vergeten dat Walker hier vervangen was door een kortharige Kelly McGillis, die het heel aardig doet.

Ook de rest van de cast is vervangen, want veel namen van personages kwamen me op zich wel bekend voor.

Hier zit een erg stupide en daarom wel grappig achtervolginkje in.

't Is allemaal net als de voorganger niets hoogstaands, maar vermakelijk is het zeker.