• 8.602.921 stemmen

Drama | 95 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Russ Brandt en Brian J. De Palma

Met onder meer: Brittany Murphy, Jeremy Jordan en Karen Allen

IMDb beoordeling: 5,9 (449)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Falling Sky

Resse woont samen met haar alcoholverslaafde moeder in Las Vegas. Ze heeft de grootste moeite met het dronken gedrag van haar moeder, maar durft haar niet in de steek te laten

image

avatar van jacco46

jacco46

Deze film is een echt goede film alles zit erin maar wat wil het geval ik wil hem graagt nog eens zien maar weet echt niet waar ik deze film nog kan krijgen. (help.)