They Call Me Sirr (2001)

geregisseerd door Robert Munic
met Kente Scott, Novie Edwards en Michael Clarke Duncan

Sirr groeit op bij zijn oma met zijn oudere broer. Dan komt zijn moeder weer in hun leven, maar klaarblijkelijk alleen om hun nieuwe broertje achter te laten en weer met de noorderzon te vertrekken. Oma kan het niet allemaal alleen af, dus leert hij snel verantwoordelijkheden te nemen. Zijn oudere broer moedigt hem aan om iets te maken van zichzelf en helpt hem gezien te worden door de beste footballcoach in de omgeving.

Ik was echt verrast dat deze film nog niet was toegevoegd op Moviemeter. En toch speeld er beste wel een bekende acteur in deze film: Michael Clarke Duncan. Erg leuke film is dit, 4.5 sterren.