Les Séducteurs (1980)

Alternatieve titel: Sunday Lovers

Frankrijk / Italië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Bryan Forbes, Édouard Molinaro, Dino Risi en Gene Wilder
met Roger Moore, Lino Ventura en Gene Wilder

Vier van elkaar verschillende mannen in Londen, Parijs, Los Angeles en Rome zoeken op meer of minder extravagante wijze geluk in de liefde in de vorm van buitenechtelijke, niet alledaagse, erotische avontuurtjes.

avatar van Purmerend
4 weekeinden van verleiders.

1 London: Maitre en la Demeure: Chauffeur doet zich voor als kasteelheer om een stewardess te verleiden, als zijn heer naar New York is.

2 Parijs: La Methode Française: om zaken te doen met de rijke Amerikaan moet zijn secretaresse met hem uit.

3 Rome: Le Carnet d'Armando: Hij gaat zijn boekje met oude vriendinnen af.

4 New York: Skippy: Hij vertelt zijn vrouwelijke psychiater hoe hij steeds weer voor vrouwen zich jong en wild gedraagd, hij heeft een te groot hart.

Bron van Filmkeuze.nl

The Scorcher
Bloemlezing van vier sex-komedies. Sommige afdelingen zijn goed, sommige niet.