ad

Genre: Komedie / Drama

Oorsprong: Zweden

Geregisseerd door: Colin Nutley

Met onder meer: Pernilla August, Helena Bergström en Lena Endre

IMDb beoordeling: 4,6 (755)

Oorspronkelijke taal: Zweeds

Releasedatum: 24 december 2000

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Gossip

Tien actrices doen mee aan screentests voor de rol van Queen Christina, een kostuumfilm die in Hollywood gedraaid zal worden. Alle tien de vrouwen wachten in spanning de resultaten af en bespreken ondertussen hun carrières en levens.

Molly Fischer

Alexandra Furustig

Cecilia Falck

avatar van neo

neo (crew)

Erg goed acteerwerk van (om maar eens wat namen te noemen) Pernilla August,Helena Bergstrom, Lena Endre en Harriet Anderson. De film probeerde grappig te zijn en de film wordt over het algemeen meer als komedie beschouwd. Voor mij werkte ie wat beter als drama film, maar toch niet zo interessant als ik gedacht had. Leuk vond ik wel dat Pernilla August (wist geen eens dat ze van Zweedse afkomst is) een van de actrices is die droomt van DE grote rol in Hollywood. Zelf begint ze ook al over star wars waarin ze in het echt natuurlijk de moeder van Anakin speelde.Weet nou niet of dit gedeelte echt fictie of non-fictie was. 2.5 sterren