Box (2015)

Roemenië / Duitsland / Frankrijk

geregisseerd door Florin Serban
met Rafael Florea, Hilda Péter en Fatma Mohamed

Rafael is een negentienjarige, veelbelovende bokser. Hij brengt zijn leven door in een routine van werken en trainen. Hij woont samen met zijn vader in een eenvoudige woning. Dagelijks ziet hij de 34-jarige Cristina passeren naar haar werk in het theater. Cristina’s huwelijk met een collega-acteur heeft zijn passie verloren en ze bevindt zich op een kritiek punt in haar leven. Hun schijnbaar eentonige levens kruisen elkaar.