D'où Viens-tu... Johnny? (1963)

Alternatieve titel: Where Are You From, Johnny?

Frankrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Noël Howard
met Johnny Hallyday, Sylvie Vartan en Évelyne Dandry

De jonge rockmuzikant Johnny woont in Parijs. Hij geniet van het leven en heeft altijd geld nodig. Als blijkt dat de mannen waar hij wel eens klusjes voor doet in drugs handelen en hij onbewust betrokken raakt bij een drugssmokkel, besluit hij onder te duiken op de ranch van zijn oom in een klein plaatsje aan de kust. Daar treft hij ook zijn inmiddels 18-jarige nichtje Magali en haar verloofde Django, die nogal jaloers is op de amicale manier waarop zijn verloofde omgaat met Johnny. Intussen zitten de gangsters Johnny op de hielen.