Witchbabe: Erotic Witch Project 3 (2001)

Erotiek / Horror

geregisseerd door Terry West
met Darian Caine, Misty Mundae en Laurie Wallace

Het is 1812. De stad Bacchusville wordt geteisterd door de heks Helena. Met haar magische kracht verleidt ze alle vrouwen. De autoriteiten verjagen Helena de bossen in, en al gauw breekt er een strijd uit waar niks bedekt blijft!

Mik
man...

kwantiteit/kwaliteit 3/0

kappeuter (moderator)
Straight-to-video pulp.

avatar van Hemdale
Lijkt me wel een enge film.

avatar van Hemdale
Softe porno met een horror sfeertje.

softe porno die gebaseerd is op een bekende film.
Heeft met horror helemaal niets te maken en staat in de videotheek gewoon tussen de andere 18+ banden.

Jordy (admin)
misschien moeten we softporno ook maar een langzame dood laten sterven (op deze site dan ) want 1. hier zit niemand op te wachten en 2. waar ligt de grens

en de mods er maar tijd er in stekken

op de brandstapel er mee!!

avatar van Yak
Yak
Grappig dat deze film er voor het gemak maar vast van uitgaat dat de derde Blair Witch-film ooit gemaakt zal worden.

"De autoriteiten verjagen Helena de bossen in, en al gauw breekt er een strijd uit waar niks bedekt blijft!"

Haha, waar kan ik dit kopen?

IMDB user review zegt "Third entry in the Erotic Witch series, Wichbabe is a classical example of Seduction cinema: a very thin story and a lot of lesbian action, the most that you may get in a softcore movie; here you have several very beautiful girls going twosome or threesome, seducted by the magic of the Erotic Witch."
Lijkt me de standaard vrijdagavond SBS6 soft pr0n film.. verwijderen dus

Treht schreef:

Lijkt me de standaard vrijdagavond SBS6 soft pr0n film.. verwijderen dus
Nog wel. De SBS-groep schijnt vanaf de aankomende winterprogrammering alle erotische programma's te willen weren.

Jordy (admin)
verder in het forum svp (discussie over wat wel of niet op de site mag)

Jordy (admin)
berichten verwijderd (zie bovenstaand bericht)

avatar van pooper
wat verschrikkelijk dom

kramersietse
Typisch een Kramer filmpje, kom maar op dames, frighten me!! and seduce me!!

avatar van movie acteurs
Ziet er raar/leuk uit.

Dr. Salvador
Wow!

Deze film wil ik, hoe slecht die ook is, zeker is zien!

Lijkt mij wel.........euhhh lekk.. leuk!