Mariées Mais Pas Trop (2003)

Frankrijk / België

geregisseerd door Catherine Corsini
met Jane Birkin, Émilie Dequenne en Pierre Richard

Laurence is 20 en wordt altijd verliefd op de eerste de beste. Helaas, door haar opdringerigheid slaan haar liefdes allemaal op de vlucht. Bij de dood van haar moeder, beslist ze haar grootmoeder op te zoeken die ze in jaren niet meer gezien heeft. Renée is geenszins verheugd haar kleindochter te zien... Ze ergert zich enorm aan haar naïviteit. Om te bewijzen dat de Grote Liefde niet bestaat en dat Laurence zich telkens door haar mannen zal laten inpalmen, stelt Renée voor om Laurence met haar levensstijl te laten kennis maken.

Affiche duidelijk geinspireerd door Thelma & Louise.