The Helen Morgan Story (1957)

geregisseerd door Michael Curtiz
met Ann Blyth, Paul Newman en Richard Carlson

De film volgt de carriere van zangeres Helen Morgan, die in de jaren '20 en '30 erg populair was. Naast haar zangcarriere kreeg ze een relatie met Larry Maddux, een ex-crimineel, en Russell Wade, een getrouwde advocaat. Maar beiden relaties liep stuk, wat tot gevolg had dat Morgan aan de alcohol ging.

avatar van Dogie_Hogan
*DVD release 17 febr. 2009.

avatar van movie acteurs
Aardige oude film met movie legende Paul Newman en Ann Blyth. Setting en kostuums zien er weer erg deftig en show achtig uit. Vooral Ann Blyth deed het erg goed. Perfecte rol voor haar. Ook Newman doet het allemaal weer degelijk en goed. Alleen kan ik me herinneren dat deze soms iet wat saai is. 3,0.