• 8.255.514 stemmen

Geregisseerd door: Scott Hillenbrand en David Hillenbrand

Met onder meer: Nicholas Brendon, Jaime Pressly en Eugene Byrd

Plot Demon Island

"A Night to Dismember"

Studenten zetten voet aan wal op een eiland, om het jaarlijkse 'Cinco de Mayo' te beleven. Ze worden met handboeien aan elkaar vastgebonden en moeten voor een wedstrijd ondergoed, dat verspreid ligt over het eiland, verzamelen. De alcohol vloeit rijkelijk, wanneer de tieners er plotseling achterkomen dat dit avontuur wel eens dodelijk zou kunnen aflopen. Ze ontdekken namelijk een eeuwenoud Piñata beeld met dodelijke krachten...

image

avatar van raijmmar

raijmmar

De hierbovenstaande tekst klopt niet. Ze gaan niet surfen maar een spelletje doen op het eiland. (onderbroeken zoeken). De film krijgt niet meer dan 1,5. De meiden zijn wel knap.

avatar van damon

damon

Ik vond dit wel een amusante film. Er zitten grappige momenten in en een killer die als Taz the Tazmanian Devil heen en weer vliegt. Gewoon hilarisch en slecht....dus cool! Lichamen van de meiden zijn knap, gezichten vallen mee

avatar van redceder

redceder

Geen super film maar als je op een regenachtige zondagmiddag na een avondje stappen niks te doen heb zeker aan te raden.

2.5

Gothepica

Ik vond hem grappig 3 sterren

avatar van P8rb

P8rb

Best een slechte film, maar toch leuk voor 1 keer

avatar van Witch-king

Witch-king

Er had zoveel meer in kunnen zitten.

Toen ze weggingen uit het kamp om de anderen te zoeken, leken ze helemaal niet bang, naar mijn idee leek het of ze gewoon een wandeling gingen maken. En dan het McGyverachtige einde, doet ook veel afbreuk aan de (hele) film.

Nee, ik vond deze film helemaal niet zo goed. Ik had hem gekocht voor €6,99, maar hij was nog geen €1,00 waard.

*1.5**

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Nah, dit is toch redelijk allerbelabberendst. Wat een lelijk monster was het zeg en dan zo'n flutverhaaltje d'romheen .

avatar van P8rb

P8rb

Na 2 jaar nog een keer gezien.

Belabberde doch vermakelijke film. Horrorfilms met tieners gaan er bij mij meestal wel in. Toch een stuk minder spannend nu ik 2 jaar verder toch wat meer gewend ben. Monster ziet er eigenlijk wel belachelijk uit, maar ach, de film is te pruimen voor de liefhebber. 2 sterretjes.

avatar van 606

Wat zag die pinata er crap uit.

Rest was aardig maar matig.

2 sterren

avatar van SPT

SPT

Wat een gedrocht. Die pinata's liepen rond te huppelen alsof ze zo uit een carnavalsoptocht waren geplukt.

Verder ontbrak eigenlijk elke verhaallijn. Het grootste deel van de film bestaat in feite uit één lange scène waarin personages rondrennen over het eiland en af en toe worden opgegeten.

Tarkus

De special effects lijken nergens op, maar ik vond het best een creepy filmpje.

Vooral ook erg bloederig.

Heb me er wel mee geamuseerd

avatar van 606

Krijgt een herkansing, heb de film in movie 5 pack zitten.

avatar van Noodless

Noodless

Dit vond ik nu echt een gedrocht !

Het monster ( een eeuwenoud Piñata beeld dat tot leven komt ) zag er heel belachelijk uit. Hoe kun je nu dit creepy of spannend vinden? Dat het grappig kan overkomen zou eventueel nog kunnen, maar ook op dat vlak weet de film bij mij niet te scoren. Dit is voor mij gewoon prul van de bovenste plank.

Maar wat mij nog het meest stoorde waren de visuele vreselijke irritante beelden die werden getoond vanuit het gezichtsveld van het monster. Soms kunnen dit soort films wel leuk zijn, maar dit was er toch wel over. 1/10