Road Rage (1999)

Thriller

geregisseerd door Deran Sarafian
met Yasmine Bleeth, John Wesley Shipp en Jere Burns

Ellen Carson (Yasmine Bleeth) is een onschuldige vrouw, die op een dag per ongeluk een auto afsnijdt op de snelweg. Dit resulteert in een duivelse 'road rage', dat haar leven voorgoed zal veranderen.

avatar van narva77
narva77 (crew)
Even een ander plaatje gepakt, Henk.
Deze film was wel lachwekkend

Dat plaatje wat er stond was van mij

avatar van narva77
narva77 (crew)
Oh, sorry Henk en Kos. Valt me wel tegen, van een Crewlid

toch bedankt.

Was een goed plaatje hoor, en die er eerst stond was niet scherp

Ik vond dit een goede film... Weet iemand wanneer deze op DVD (Regio 2 én Nederlands ondertiteld) uitgebracht wordt?

Film viel wel mee. Origineel gekocht voor €1 ofzo. Maar die is zeker niet volledig weggegooid

avatar van 606
redelijke spanning in deze film.

3 sterren

Heeft iemand de originele DVD met Nederlandse ondertiteling nog te koop?

NightWolf schreef:

In ieder geval niet met Nederlandse ondertiteling, want de DVD is in Nederland nooit uitgebracht, helaas.