The Inspectors (1998)

Misdaad / Mystery

geregisseerd door Brad Turner
met Louis Gossett Jr., Jonathan Silverman en Tobias Mehler

Inspecteur Alex Urbina en rechercheur Frank Hughes proberen de daders op te pakken van een gruwelijke bomaanslag, waarbij een man om het leven kwam en zijn vrouw in coma ligt. De rechercheurs verdenken Drew, de zoon van het slachtoffer, van de aanslag. Hij zit in financiële problemen en had een problematische relatie met zijn vader. Wanneer ze hem arresteren, komt er echter onverwacht bewijsmateriaal boven water.

De beoordeling hier is ver ondermaats. De film is namelijk een aardige thriller met goed acteerwerk van de twee hoofdrolspelers die een prima koppel vormen. Lekkere wegkijkfilm.

avatar van speedy23
Sorry, ik heb deze (net als deel 2) al een paar jaar en ik heb er nog steeds niet voor gestemd. 3,5 voor deze degelijk gefilmde en geacteerde misdaadprent.

avatar van xenne
nogal een bizar verhaal, inspecteurs van de Post die een moordaanslag gaan onderzoeken? film begint niet onaardig, maar is erg cliché en het einde is slap, de pogingen om grappig te worden falen. zeker niet beter dan de gemiddelde politieserie op tv .... 2