• 11.759 nieuwsartikelen

Drama | 93 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Minhal Baig

Met onder meer: Blake Cameron James, Gian Knight Ramirez en S. Epatha Merkerson

IMDb beoordeling: 6,8 (624)

Gesproken taal: Engels

• meJane Bekijk via meJane
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot We Grown Now

Samen met zijn moeder Dolores en grootmoeder Anita woont de 12-jarige Malik zijn hele leven in het uitgestrekte Cabrini-Green volkshuisvestingscomplex in Chicago. Hetzelfde geldt voor zijn beste vriend Eric. Samen kennen de jongens elk hoekje, trap en dak – allemaal een speelveld voor hun (soms verboden) avonturen. Maar verandering dringt hun kindertijd binnen. Drugs en misdaad sijpelen de buurt binnen en wanneer een plotselinge tragische gebeurtenis de families verder doet schudden, wordt de toekomst van de kinderen onzeker.

logo tmdbimage