• 8.670.584 stemmen

Releasedatum: 9 maart 2023

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Polder

Na de dood van zijn vrouw is varkenshouder Ronald verantwoordelijk voor de zorg voor hun dochter en de boerderij. De steeds strengere milieueisen hangen als een molensteen om zijn nek. Als tot overmaat van ramp dierenactivist Erik, die niets weet van Ronalds situatie, een steeds sterkere haatcampagne tegen hem begint, is Ronald radeloos.

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 9 maart 2023 in de bioscoop (Pink Moon BV)

avatar van jippie2010

jippie2010

Oei, de trailer beloofd niet veel goeds... 9 maart in de biosscoop, kan me niet voorstellen dat het daar goed gaat doen, maar we zullen zien.