• 11.252 nieuwsartikelen

Genre: Komedie

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Aniëlle Webster

Met onder meer: Tibor Lukács, Jennifer Hoffman en Aiko Beemsterboer

IMDb beoordeling: 5,7 (652)

Gesproken taal: Nederlands

Releasedatum: 16 maart 2023

Plot All Inclusive

Wanneer Jacco en Sylvie met hun dochter en zoon besluiten op vakantie te gaan in een All Inclusive resort, wordt hun al wankele huwelijk zwaar op de proef gesteld. Wanneer Sylvie bij aankomst aan Jacco meldt dat ze een 'pauze' wil inlassen kan Jacco dit, te midden van zijn midlifecrisis, maar moeilijk accepteren. Binnen de paradijselijke All Inclusive cultuur zal Jacco de confrontatie moeten aangaan met zijn vastbesloten vrouw, zijn puberende kinderen maar vooral zijn grootste struikelblok, zichzelf.

logo tmdbimage

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 16 maart 2023 in de bioscoop (WW Entertainment)

avatar van InkyH1967

InkyH1967

Langdradig verhaal, zaten zeker herkenbare en grappige stukjes in maar al met al echt onvoldoende om 2 uur te blijven boeien. Jammer want er had echt meer uit de verhaallijn gehaald kunnen worden.

avatar van Stephan123

Stephan123

Heerlijke feel good film met een prima verhaal

avatar van movelinho

movelinho

prima vermaak hoor, net ietsje te lang. 1,5uur was prima geweest.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

Blij verrast hiermee! Dat de ontwikkelingen en plotlijntjes me niet zo héél erg verrasten maakt me niet zo heel veel uit - ik werd zo vrolijk van Tibor Lukács, Aiko Beemsterboer, Bing van Son en het hoge tempo van de film dat ik dat heel graag voor lief nam. De film werd mede geschreven door Richard Kemper - die ook al het hele fijne Huisvrouwen Bestaan niet schreef - en ik meende in het verhaal van All Inclusive ook een sketch van Veldhuis & Kemper te herkennen.

Voor de duidelijkheid: All Inclusive is géén Verliefd op Bonaire, de film is echt een stuk serieuzer. Maar toch met een paar fijne grappen die ook goed werden opgepikt door het bioscooppubliek. Ik heb me hier prima mee vermaakt en rond daarom vrolijk af naar boven, een 4,0*.

Vermakelijk leuke film, die minder comedy is dan de trailer en titel doet geloven. maar dat is dus juist de positieve verrassing als je hem gaat zien. Prima avondje uit!

kappeuter (crew films)

Vanaf 23 juli te zien op Prime Video.

stinissen (crew films & series)

Wel kwalijk dat er geen Nederlandse ondertiteling bij zat op Amazon prime...

avatar van De wind

De wind

Slap aftreksel van The White lotus. Nederland heeft er weer een paar slechte acteurs bij. Tibor Lukacs lees de gehele film zijn script voor. Hoffman overtuigd als een van de weinigen.

Desalniettemin toch nog vermaakt met deze productie.

avatar van Robertdeniro

Robertdeniro

Wat een wanstaltig gedrocht. Als je die in de bios hebt gezien echt geld terugvragen. Slecht acteren, geen chemie, geen humor. Super waardeloos.

avatar van Waku

Waku

Na het zien van de trailer lijkt het alof je een vreselijke Nijenhuis romcom voor je kiezen krijgt. Maar de film viel mij 100% mee. En dat is vooral te danken aan Richard Kemper die het voorelkaar krijgt door fijne regie de komedie niet te laten verzuipen in slappe humor en makkelijke grappen. Het is er allemaal wel maar op een of andere manier wekte het geen irritatie op. Ik zie de nieuwe produkties van Kemper graag tegemoet. 3.5*

avatar van filmgluurder

filmgluurder

Als je van films met veel Woke elementen erin houd, dan zal je dit fantastisch vinden!

avatar van Waku

Waku

filmgluurder schreef:

Ik ben zekerrrrrr anti woke en heb dat op geen enkele manier ( gelukkig) ontdekt in deze romcom. Wat was volgens jou woke in de film?

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

filmgluurder schreef:

Kul.

avatar van Marlon Brando

Marlon Brando

Absoluut geen hoogstaande film, maar met verstand op nul wel vermakelijk.

avatar van Jeremiah1989

Jeremiah1989

Wat slecht dit!

kappeuter (crew films)

Toch wel leuk hoor. Zonnige ontspannende film.
Ja het is duidelijk geïnspireerd op White Lotus en ja het is niet zo goed en zo sterk, maar dat is logisch.
Ik vind het leuk om de perikelen van dit echtpaar en hun gezinnetje te zien.
Genoeg humor en met de aantrekkelijke Jennifer Hoffman.
Ik gunde Tibor Lukács' personage wel iets meer geluk. Hij is een enorme stuntelaar, dat geeft wel eens plaatsvervangende schaamte.
Het is ook nogal een rare timing van zijn vrouw om de bom in het begin van de vakantie te droppen, maar het levert wel een interessant uitgangspunt op voor deze film.
Ik hoopte op een hereniging en verzoening, maar dat zat er blijkbaar niet meer in...

avatar van MSJ_msj

MSJ_msj

Hahaha wij hebben genoten van de film. Misschien moet je ook gewoon wel precies kinderen in deze leeftijd hebben. Wij vinden hem hilarisch en heel erg herkenbaar. Dus: heb je pubers in de leeftijd 14-20 dan kijk deze. Vakanties, je relatie, je kids, alles komt aan bod. Top!

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Aardige film, niet al te best geacteerd, beetje niveau youtuber. Aiko Beemsterboer Is echt een hele slechte actrice. De rest deed het aardig. Duurde wat lang maar is wel ok.

avatar van WB

WB

Prima filmpje, die het wellicht iets beter had gedaan bij een kortere speelduur. Nu was het iets te vaak dat je denkt dat alles goed gaat en de situatie vervolgens weer uit de hand liep. Dit hadden ze één keer minder kunnen doen; dan voelde het beter.

Moet wel zeggen dat ik Hoffman heerlijk vind acteren. Ken haar eigenlijk alleen maar van die kleine rol in De Luizenmoeder, maar hier doet ze het voortreffelijk; heel natuurlijk. En dan die stereotype pubers. Ik zag puntjes van herkenning.

Prima film voor een druilerige herfstavond.