ad
  • 8.113.119 stemmen

De Expeditie van Familie Vos (2020)

Familie / Avontuur | 72 minuten

Genre: Familie / Avontuur

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Bob Wilbers

Met onder meer: Raymonde de Kuyper en Anna Drijver

IMDb beoordeling: 6,7 (38)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 16 december 2020

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over De Expeditie van Familie Vos

"The most exciting family film of this winter!"

Als de familie Vos aankomt in de Efteling voor een jaarlijks weekendje samen, ontdekt de elfjarige Teun dat zijn pas overleden opa, die hij heel erg mist, daar nog een laatste puzzeltocht voor hem achter heeft gelaten. Hoewel de meeste volwassenen denken dat dat onzin is, gaat Teun samen met zijn bijzondere tante Ada op een expeditie door het attractiepark om erachter te komen wat zijn opa precies voor hem heeft verstopt. Ze worden echter dwars gezeten door een mysterieus figuur.

image

Vanaf 16 december in de bioscoop (Just Film Distribution)

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Als Efteling liefhebber vind ik dit stiekem toch wel interessant, maar ik hoef de film niet speciaal in de bioscoop te zien daarvoor.

avatar van robindapobin

robindapobin

Nee deze was ook voor de kinderen niet echt vermakelijk. Simpel verhaaltje, weinig humor. Ik had een beetje het idee dat de film er wel erg low budget vanaf wilde komen.

avatar van Phantasm

Phantasm

Wel aardig bedacht, leuk voor een keer.