Yeh Dillagi (1994)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Naresh Malhotra
met Kajol, Akshay Kumar en Saif Ali Khan

Sapna is vaak in huize Saigal te vinden, omdat haar vader chauffeur voor de familie is. Als de rijke pestkop Vicky Saigal haar wijst op haar plek op de sociale ladder, besluit ze de stad te verlaten op zoek naar haar eigen succes. Wanneer ze terugkeert als succesvol model, wordt Vicky verliefd op haar. Het probleem is echter dat Vijay, zijn oudere broer, ook al verliefd op haar is.