Telephone (2016)

India

geregisseerd door Subrata Dey
met Soumitra Chatterjee, Kharaj Mukherjee en Sudip Mukherjee

Partha Roy, een rijke zakenman, houdt zich bezig met vrouwenhandel. Hij trouwt met Rituparna om haar uit te buiten. Rituparna trouwt stiekem met Partha, van wie ze houdt. Na haar huwelijk realiseert ze zich dat haar man impotent is en nooit een kind zal kunnen verwekken. Geschokt en gefrustreerd besluit ze een arts te raadplegen. Maar haar nieuwe man begint zich al snel van zijn slechtste kant te laten zien.