Luz Nas Trevas: A Volta do Bandido da Luz Vermelha (2010)

Alternatieve titels: Light in Darkness: The Return of Red Light Bandit | Luz Nas Trevas

Brazilië

geregisseerd door Helena Ignez en Ícaro Martins
met Thais Almeida Prado, Arrigo Barnabé en Ariclenes Barroso

In deze film volgen we het verhaal van Luz Vermelha, een legendarische bandiet uit Sao Paulo door de ogen van zijn zoon - de vogelvrij verklaarde Tudo ou Nada. Don Juan wordt aanbeden door vrouwen en pleegt een overval om te kunnen genieten van materiële zaken. Zijn buit verkoopt hij in de havenstad Santos, terwijl zijn vader in de gevangenis zit.