Ungli (2014)

India
Misdaad / Drama

geregisseerd door Renzil D'Silva
met Emraan Hashmi, Kangana Ranaut en Sanjay Dutt

Vier vrienden vormen een groep die ze de “Ungli”-bende noemen. Ze nemen de taak op zich om corrupte mensen aan te vallen en hen op een zeer unieke manier te straffen. Vanwege de toegenomen populariteit en hun opvallende doelen worden ze door de politie van Mumbai gezocht. Hun zaak is de verantwoordelijkheid van ACS Ashok Kale en inspecteur Nikhil Abhyankar. Deze laatste gaat undercover en infiltreert in de bende. Hierdoor komt hij in een vreemde positie terecht.