Haingosoa (2019)

Frankrijk / Madagaskar

geregisseerd door Edouard Joubeaud
met Haingosoa Loharano Vola, Marina Christine Amagoa en Remanindry

Haingo, een jonge alleenstaande moeder uit Madagaskar, heeft moeite om het schoolgeld van haar zesjarige dochter te betalen. Een dansgezelschap stelt haar een contract voor met een proefperiode. Haingo grijpt deze kans, verlaat haar familie en verhuist naar de hoofdstad Antananarivo. Ze heeft maar een paar dagen om een geheel nieuwe choreografie te leren.