Monster (2019)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Nelson Venkatesan
met S.J. Suryah, Priya Bhavani Shankar en Karunakaran

Om huurproblemen op te lossen, koopt Anjanam zijn eigen huis, wat hem de liefde van zijn leven oplevert. Maar het blijft niet lang goed gaan, want er is een nieuw probleem in huis. Er duikt een rat op en zijn vriendin is bang van het beest. Anjanam is echter een barmhartige man die gelooft dat de wereld voor elk levend wezen is. Hij raakt in de war en probeert de rat te doden, maar weet niet of hij in zijn opzet geslaagd is. Kan hij nu met zijn vriendin trouwen en vredig in zijn huis wonen?

Teaser