Amazing Pigs (2018)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Matt Hamilton

Varkens blijken verbazingwekkend intelligent en beschikken over zeer scherpe zintuigen. Het zijn vredelievende dieren die bijna overal ter wereld voorkomen. Deze documentaire werpt een blik op een aantal van de meest opmerkelijke plekken waar varkens leven. Van het snikhete oerwoud in Indonesië naar het ruige en ijskoude landschap van Siberië, tot een sprookjesachtig bos in Frankrijk en zelfs een afgelegen bounty eiland op de Bahama's.