XIII (2019)

Alternatieve titel: XIII - De 24-uurs Film van Kalvijn

Nederland

geregisseerd door Kelvin Boerma en Linda Hakeboom
met Kelvin Boerma, Pol Buchly en Jard Struik

Kalvijn komt achter een groot geheim tijdens het spelen van het Japanse spel XIII. Hij speelt dit bizarre spel met zijn vier vrienden. Ze krijgen in totaal dertien opdrachten en deze gaan van kwaad tot erger. Voor altijd kind zijn of volwassen blijven, wat zou jij doen?

avatar van 606
Hell No !!!

Wikipedia schreef:
De kijkers van het kanaal van Kalvijn, worden de Kalfam genoemd.
Kalvijn eet regelmatig in zijn video's rode paprika's, die hij gebruikt als een soort handelsmerk.

avatar van n00r
Oh mijn god.. Vreselijk

avatar van MickM
Wel grappig dat deze film binnen 24 uur is gefilmd...