Huisvrouwen Bestaan Niet 2 (2019)

Nederland

geregisseerd door Aniëlle Webster
met Jelka van Houten, Eva van de Wijdeven en Loes Luca

Gijsje, Marjolein en Loes zoeken naar de antwoorden op verschillende herkenbare levensvragen. De drie vrouwen worstelen lachend en vloekend ieder met hun eigen moeilijkheden die bij hun levensfases horen. Ze moeten leren omgaan met hun verplichtingen, verwachtingen en chaos.

Vanaf 12 december in de bioscoop (WW Entertainment)

avatar van BlueJudaskiss
Zowaar leuk nieuws op het gebied van Nederlandse romcoms. Tot mijn eigen verbazing een paar keer hardop gelachen bij het eerste deel.

avatar van m1701
Hele grappige film. Leuke humor. Van Houten en en haar 'man' speelde voortreffelijk. Niet over de top, niet teveel clichés. Hierdoor een heerlijke film

avatar van sinterklaas
Huisvrouwen bestaan niet....

Nou, was dat maar zo...

Eva is trouwens wel erg knap.
Geen behoefte om deze film te kijken, kijk wel naar penoza met haar

THP
Minder dan deel 1.
De trailer is eigenlijk een compilatie van de grappigste momenten.

avatar van Graaf Machine
Niet eens slecht, heb me er best wel mee vermaakt. Maar wel erg simpel in brokjes verdeeld. Stukje dit, stukje dat, stukje zus, stukje zo, dan weer stukje dit, stukje dat etc.
Werd lekker in geacteerd, niet dat dat me veel uitmaakt in dit soort films, maar een pluspunt is het wel.

Verder natuurlijk allemaal miscommunicatie, maar dat is altijd zo in romcoms. Misschien bestaat sowieso 90 procent van de verhalen, en dus ook van de films wel uit miscommunicatie.

Mijn bioscoopfilmjaaropener van 2019, De Fabeltjeskrant, vond ik net iets leuker. Nu maar afwachten hoe de rest van het jaar gaat uitpakken.

Weinig humor... De karakters draaien maar een beetje om elkaar heen, en er gebeurt eigenlijk vrij weinig. Paar leuke momentjes, maar dat kan de film niet dragen. Jammer van de cast

Opnieuw een plezierige romcom om naar te kijken.
Waar de meeste komedies verzuipen in melige zoutloze grappen en matig acteerwerk weet dit tweede
" Huisvrouwen bestaan niet" overeind te blijven dankzij de degelijke prestaties van de cast.
Het verhaal is standaard maar de uitwerking is prima vertolkt.
Leuk.

avatar van Arri
Deel 1 was leuker. Wel erg simpel verhaaltje. Nogal onrealistisch ook hoe close hij was met z'n weddingplanner lijkt mij?

avatar van Leland Palmer
Het eerste deel was inderdaad veel leuker. Wat een dom geneuzel tussen Van Houten en Alkemade. Gaat echt van begin tot eind helemaal nergens over. Verder kijkt dit, net als deel 1, wel prima weg.