Ring of Dreams (2019)

Nederland
Documentaire / Sport

geregisseerd door Willem Baptist
met Tengkwa, Emil Sitoci en Christian Ace

Zijn grote held was Hulk Hogan, die hem als zesjarige inspireerde om uiteindelijk zelf ook professioneel worstelaar te worden. Nu traint Tengkwa zelf een nieuwe generatie Nederlandse show-worstelaars, in een wereld waar fantasie en realiteit elkaar kruisen. Met hoop op roem en glorie, maar met weinig geld om hun droom te verwezenlijken, zullen alleen de die hards met ijzeren wilskracht en kilometers doorzettingsvermogen slagen. De documentaire geeft een kijkje achter de schermen van show-worstelen in Nederland, waar jongens en meiden vechten voor hun dromen, en proberen te ontsnappen aan hun dagelijks leven.

• Vanaf 14 november in de bioscoop