I Don't Hate Las Vegas Anymore (1994)

Documentaire

geregisseerd door Caveh Zahedi
met Caveh Zahedi, Amin Zahedi en George Zahedi

Caveh Zahedi maakt een roadtrip naar Las Vegas samen met zijn vader en zijn halfbroer. Met deze roadtrip probeert hij het bestaan van God te bewijzen. Hij suggereert dat als God bestaat en inderdaad alwetend en almachtig is, hijzelf alleen maar hoeft te filmen met de camera en God de film regisseert. In een poging "Gods hand te forceren" en de richting van de film te veranderen, probeert Zahedi zijn vader en halfbroer te overtuigen om xtc in te nemen. Als ze weigeren, beginnen de zaken al snel duidelijk te worden.