Imprisoned (2018)

Thriller

geregisseerd door Paul Kampf
met Laurence Fishburne, Juan Pablo Raba en Juana Acosta

Dylan is een voormalig crimineel die samen met zijn geliefde Maria met een schone lei wil beginnen. Hij ontdekt evenwel dat hij zijn verleden niet zomaar van zich kan afschudden wanneer hij in aanraking komt met de nieuwe gevangenisdirecteur Daniel Calvin. Deze kan hem zijn vroegere daden niet vergeven en zet alles op alles om Dylan terug achter de tralies te krijgen.

avatar van schumacher
Slappe hap.
Voor de poster nog een 1.5
De film zelf is gewoon heel zwak.