Thomas & Friends: Start Your Engines! (2016)

Verenigd Koninkrijk
Animatie / Familie

geregisseerd door Dianna Basso en Don Spencer
met de stemmen van Mark Moraghan, David Bedella en Olivia Colman

Thomas en Friends racen op de rails. De klok tikt voor Thomas, Bertie en Spencer om op tijd naar het kasteel te gaan. Terwijl Philip Gordon laat zien hoe snel hij kan rijden, bewijst Stephen dat hij de dag kan redden. James en Thomas zijn op tegenovergestelde sporen wanneer de Big Game naar Sodor komt, terwijl Caitlin Emily een onverwachte boost geeft.