Sonyeo X Sonyeo (2007)

1 stem

Zuid-Korea

geregisseerd door Dong-hoon Park
met Seong-eon Lim, Ji-min Kwak en Kwang-min Kim

De introverte en verlegen Yu-mi is een modelleerling. De heetgebakerde ruziemaker Se-ri is in alles haar tegenpool. Zij heeft een oogje op haar klasgenoot Ki-chan. Wanneer zij ziet dat Ki-chan en Yu-mi elkaar wel aardig vinden, besluit Se-ri daar een stokje voor te steken door van Yu-mi een wilde meid te maken…

Scholierenfilm over twee meiden, die allebei verliefd zijn op dezelfde jongen. De onruststoker van de twee heeft een plan heeft om haar rivale uit te schakelen. Dat loopt anders dan zij gedacht had.
Een matige komedie. Ji-min Kwak (de onruststoker) is vooral bekend van Ki-duk Kim’s Samaria (2004)