El-Harami wa el-Abit (2013)

Alternatieve titels: The Thief and the Imbecile | El Haramy wel Abeet | The Thief and the Fool | الحرامي والعبيط/

Egypte

geregisseerd door Mohammed Moustafa
met Khaled Saleh, Khaled El-Sawi en Ruby

Een bedelaar raakt bevriend met een man die zijn oog is kwijtgeraakt tijdens een gevecht. Hij weet echter niet dat zijn nieuwe vriend hem wil gebruiken als orgaandonor. Deze laatste zou daarbij de hulp krijgen van een verpleger die werkt in een kliniek waar er organen verhandeld worden.