Aman Ya Sahbi (2017)

Alternatieve titels: It's Okay, Buddy | أمان يا صاحبي

Egypte
79 minuten / 83 minuten (Netflix)

geregisseerd door Hani Hamdi
met Saad El Soghayar, Mahmood El-Laithi en Nermin Maher

Twee onfortuinlijke zangers wonen in de Mohammed Ali Straat. Ze kampen met sociale en financiële problemen. Een vriend van hen suggereert dat ze vrouwen uit welgestelde families ontmoeten en met hen trouwen. Een tijdje later verloven ze zich met rijke dames, maar niet iedereen is blij dat ze de sociale ladder beklimmen.