El-Anissa Mami (2012)

Alternatieve titels: Ms. Mammy | Miss Mommy | الأنسة مامي

Egypte
100 minuten / 90 minuten (Netflix)

geregisseerd door Wael Ihsan
met Yasmin Abdulaziz, Hassan El-Raddad en Ahmed Fouad Selim

Nabila is een succesvolle manager van een reclamebureau. Ze valt in een diepe slaap in een vliegtuig en droomt dat ze getrouwd is en kinderen heeft. Hierbij gebeuren heel wat ongelukken. Wanneer ze wakker wordt bevindt ze zich in een alternatief universum waarin ze een huisvrouw met drie kinderen is.