Endlich Witwer (2018)

Duitsland
Komedie / Drama

geregisseerd door Pia Strietmann
met Joachim Król, Anneke Kim Sarnau en Friederike Kempter

De kunstgrasfabrikant Georg Weiser heeft zijn hele leven zijn woede op andere mensen afgereageerd. De dood van zijn vrouw ervaart hij als een bevrijding. Zijn dochter Susanne denkt dat hij zijn zinnen eindelijk eens moet verzetten. Maar Weiser zit niet op haar ideeën te wachten. Maar onverwacht neemt zijn leven een andere wending met de nieuwe huishoudelijke hulp Gisela Rückert.