Ik Ben Er Even Niet (2019)

Alternatieve titel: Are You There?

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Maartje Nevejan

Deze documentaire is een associatieve, visuele verkenning door het brein en de verbeelding, waarin regisseur Maartje Nevejan haar herinnering aan een epileptische absence ervaring, een korte hapering van het brein, onderzoekt. Maartje construeert aan de hand van absence ervaringen van jongeren, maar ook via wetenschap en kunst, een nieuw narratief over waar we zijn als we er niet zijn, en laat de kijker ervaren hoe het is als je even wegvalt. Waar ben je dan?

• Vanaf donderdag 20 juni in de bioscoop

Vanaf 20 juni in de bioscoop (Amstelfilm)