Stargate Origins: Catherine (2018)

Avontuur / Historisch

geregisseerd door Mercedes Bryce Morgan
met Ellie Gall, Shvan Aladdin en Philip Alexander

In 1939 worstelen professor Paul Langford en zijn dochter Catherine nog steeds met de mysteries van het oude relikwie die ze meer dan tien jaar geleden in de Egyptische woestijn ontdekten. Nu de oorlog in Europa opdoemt en de financiering opraakt, naderen deze briljante geesten hun laagste eb. Ze weten niet dat antwoorden op het punt staan zich in een gevaarlijke vorm te presenteren, wanneer de nazi-occultist Dr. Wilhelm Brücke hun faciliteit met een sinister motief benadert. Catherine, die de hulp inleent van twee jonge soldaten, moet al haar humor gebruiken als zij en haar nieuwe bondgenoten een avontuur beginnen in het onbekende om haar vader en de aarde te redden van een onvoorstelbare duisternis.

avatar van AniSter
Simpel, goedkoop, langdradig en de stem van de 'Godin' begon al snel te vervelen. Met moeite uitgekeken.