Towairaito Shindorômu: Sotsugyō (2000)

Alternatieve titels: Twilight Syndrome: Graduation | Twilight Syndrome: The Digital Movie | トワイライトシンドローム 卒業

Japan
Horror / Avontuur

geregisseerd door Kenzo Maihara
met Wakana Sakai, Yoko Naito en Chieko Shiratori

Vervolg op de Playstation game Twilight Syndrome: Saikai. Vier meiden, Masa, Aya, Atsushi en Yuuri, proberen op een feestje om geesten op te roepen. Als er vervolgens niets gebeurt lijkt de rite gefaald te hebben. Maar als Yuuri die avond thuiskomt, ziet ze de geest van een jongen, die onmiddellijk weer verdwijnt. De volgende dag blijken de vriendinnen van Yuuri op mysterieuze wijze verdwenen. Ze zal koste wat het kost het ritueel moeten zien te herhalen, om de effecten te annuleren.