Removed (2018)

Alternatieve titel: Evolution of Evil

Thriller

geregisseerd door Kevin Forrest
met Erin McGarry, Dennis Fitzpatrick en Michael Draper

Lori en Christopher, twee hipsters, trekken naar de bossen van de Pacific Northwest om een weekend tot rust te komen, weg van de drukte van de bewoonde wereld. Hun vakantie wordt echter verstoord door een vreemde groep bergbewoners, aangevoerd door de gestoorde Arvis. Al gauw verandert het rustige weekend in een fysieke en psychische overlevingstocht voor Lori en Christopher.

avatar van perceived
Beetje zozo allemaal, maar best vermakelijk en slecht is het zeker niet. Eerste film van deze regisseur en ik gun hem wel een voldoende.

avatar van schumacher
Ik vond die slecht.

En ik vond hem verschrikkelijk... 0,5 * voor de moeite.

Mijn God wat slecht en als dan het vrouwelijke personage een beetje mooi is Dan hebben we nog een beetje te genieten , maar jongens wat een gedrocht was dat het leek trouwens wel de moeder van haar man...

Een 1/2 ster.Tja en waarom eigenlijk dan toch nog een halve ster?
Man man man,wat een drama dit soort films,zonde van mijn kostbare tijd.
Slecht geacteerd,slecht verhaal,slecht verfilmd,slecht enz enz.