Masha e o Urso 2 (2019)

Alternatieve titel: Masha en de Beer 2

Rusland
Animatie / Familie

geregisseerd door Oleg Kuzovkov

In Masha en de Beer 2 beleven Masha (een ondeugend meisje dat niet stil kan zitten) en de vriendelijke Beer enkele leuke, grappige en vermakelijke nieuwe avonturen. Ook haar andere vriendjes Panda, Pinguïn, Rosie het varken en Tijger zijn weer van de partij. Van logeerpartijtjes tot een potje ijshockey en van apenstreken tot zeemeerminnen, met Masha en de Beer is het altijd een dolle boel.

Teaser

Vanaf woensdag 10 april in de bioscoop (Dutch FilmWorks)