Till Drömmarnas Land (2019)

Alternatieve titel: The Unpromised Land

Zweden
Komedie / Drama

geregisseerd door Victor Lindgren
met Elin Marklund, Andreea Violeta Petre en Ingrid Nyström

Sabina is met haar Roma-broers vanuit Roemenië naar het kleine Zweedse stadje Holmsund verhuisd. Ze werken in een garage en Sabina is op zoek naar een baan. Elin, geboren en getogen in Holmsund, zingt in de kerk tijdens de diploma-uitreiking. Een zomer staat op het punt te beginnen en Sabina zal Elin leren kennen. Samen komen ze in opstand tegen de oude manieren en vinden ze iets nieuws in elkaar.