626 Evolution (2017)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door John Lyde
met Brandon Ray Olive, Ruby Jones en Landon Henneman

Een vrouw, die de naam "626" gekregen heeft, lijdt aan geheugenverlies. Opgejaagd door overheidsagenten en voortdurend aangevallen door wraakzuchtige boeven zoekt ze naar haar ware identiteit. Ondertussen beschermt ze een tienermeisje dat net als zij bovennatuurlijke krachten heeft. "626" doet een gruwelijke ontdekking en moet infiltreren in het hoofdkwartier van de vijand om zichzelf en haar metgezel te beschermen.