Bao Bei Er (2018)

Alternatieve titels: Baby | 宝贝儿

China

geregisseerd door Jie Liu
met Jingfei Guo, Hong-Chi Lee en Yanjun Wang

In de jaren 90 krijgt China te maken met een enorme stijging van in de steek gelaten kinderen. De overheid kiest ervoor de kinderen in pleeggezinnen te plaatsen. Jiang Meng is een van deze kinderen en wordt op haar achttiende gedwongen haar pleeggezin te verlaten. In het ziekenhuis waar ze werkt komt ze in contact met een ziek meisje. Jiang Meng verneemt dat de vader van het meisje afstand van haar wil doen en komt in actie.