Delitto sull'Autostrada (1982)

Italië
Misdaad / Komedie

geregisseerd door Bruno Corbucci
met Tomas Milian, Viola Valentino en Bombolo

Een rechercheur van politie (Tomas Milian) is op het spoor van een bende harde criminelen, die zich specialiseert in het stelen van vrachten waardevolle goederen. De ladingen worden omgezet in drugs. Om de bende te ontmaskeren vermomt de speurder zich als chauffeur. Dan ontmoet hij een zangeres (Viola Valentino), die op een of andere manier bij de zaak betrokken is.