Kokudô 20 Gosen (2007)

1 stem

Japan

geregisseerd door Katsuya Tomita
met Hitoshi Ito, Rimi en Tsuyoshi Takano

Het doodlopende leven van Hisashi bestaat uit dezelfde dingen die het hedendaagse landelijke Japan symboliseren: karaokeclubs, pachinko-salons, geldautomaten en discountwinkels langs een snelweg. Ooit was hij lid van een motorbende, maar nu speelt hij elke dag pachinko met zijn vriendin Junko, heeft hij de gewoonte om verfverdunner te snuiven en groeien zijn schulden dag na dag. Hisashi's oude vriend van de bende, Ozawa, is een woekeraar en overtuigt Hisashi om zich aan te sluiten bij zijn plan om makkelijk geld te verdienen.