The Last Weekend (2012)

Verenigd Koninkrijk
Thriller
135 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Jon East
met Rupert Penry-Jones, Shaun Evans en Genevieve O'Reilly

De succesvolle advocaat Ollie Moreton nodigt zijn oude studievriend Ian Goade, een onderwijzer, uit om hem te bezoeken voor een vakantie in augustus in zijn landhuis in Suffolk. Ollie en Ian, samen met hun vrouwen, Daisy en Em, hebben een gedeeld verleden. In de loop van het weekend komen er oude rivaliteit en seksuele spanningen naar boven met vergaande consequenties

TEASER