Lost Boys - 5 Jaar Later (2019)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Margit Balogh

In 2011 volgde regisseur Margit Balogh de jongens van de jeugdbende "The Bloods" voor de documentaire "Lost Boys". Een van de bendeleden was Demo. Vijf jaar later heeft hij de vicieuze cirkel van criminaliteit en gevangenissen achter zich weten te laten. Hij werkt als reporter voor een bekend radiostation, is labelmanager bij een platenmaatschappij en is genomineerd voor een prijs. Toch komt Demo maar niet los van zijn verleden. Zijn schuldeisers uit het verleden belagen hem.

avatar van robertinho
Tragisch verhaal.

avatar van Ajax&Filmfreak
Veel beter dan zn voorganger, deze docu.

In het begin vond ik het jammer dat het niet echt een vervolg was op Lost Boys (2011) - MovieMeter.nl.
Maar uiteindelijk is dit heel andere verhaal wel een mooi, duidelijk en eerlijk document die goed laat zien hoe het kan gaan als iemand eenmaal te hoge schulden heeft.