Lost Boys (2011)

Alternatieve titel: Lost Boys - Bloods Forever

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Margit Balogh

De documentaire Lost Boys begint met beelden van bewakingscamera’s. We zien een groep jongeren die er genadeloos op los slaat. De jongens, allemaal voorzien van rode kleding, behoren tot de Rotterdamse jeugdbende The Bloods. De documentairemaakster, Margit Balogh slaagde er in het vertrouwen van een deel van de groep te winnen (zoals we eerder zagen in Crips, Strapped and Strong) en mag geruime tijd met The Bloods optrekken. Langzaam wordt duidelijk dat het gros van de, veelal, jonge mannen de aansluiting met de maatschappij dreigt te missen.