Geschwister (2019)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Edward Berger
met Lars Eidinger, Hans Löw en Nele Mueller-Stöfen

Voor de twee broers Stefan en Tobias en hun zus Julia is het leven ogenschijnlijk prima. Stefan werkt als piloot en heeft een groot appartement, een snelle auto en krijgt veel aandacht van vrouwen. Hij verlangt echter naar een vaste geliefde. Julia en haar man Christian brengen een lang weekend in Italië door om aan hun relatie te werken. Maar wanneer een hond op straat gewond raakt, richt Julia onmiddellijk haar aandacht op het kleine dier. Tobias, vader van drie kinderen en getrouwd met een succesvolle zakenvrouw, probeert eindelijk zijn universitaire diploma te behalen, wanneer zijn broer en zus hem naar hun geboortestad sturen om voor hun zieke vader te zorgen.