Dust (2019)

Duitsland / India

geregisseerd door Udita Bhargava
met Morten Holst, Vinay Pathak en Kalyanee Mulay

David begeeft zich naar Indore om de dood van zijn vriendin Mumtaz te onderzoeken. Zij was fotografe van beroep en haar dood heeft hem erg geraakt. De enige aanwijzing die David heeft is een van haar foto's, die een jongetje afbeeldt. Hij gaat op zoek naar de jongen en ontmoet de oude, cynische dokter Sharda die hij om hulp vraagt. Maar weldra wordt David geconfronteerd met Sharda's duistere verleden.